Outsider
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorsteltopic

3 plaatsers

Outsider :: Spam :: Spam

Ga naar beneden

Voorsteltopic Empty Voorsteltopic

Bericht  Admin do jun 02, 2011 12:38 am

Vertel hier wie je bent, wat je allemaal leuk vind en vooral ook welke personage(s) je speelt.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 01-06-11

https://outsider.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorsteltopic Empty Re: Voorsteltopic

Bericht  Serena do jun 02, 2011 10:03 am

Nou, ik ben Charlotte en ik speel Serena en Melody.
Ik wou eerst alleen Serena spelen maar het werden de eigenschappen van Mel dus heb ik ze alle twee maar gemaakt! Ik zit in 3 Havo en het is niet zeker of ik overga. Ik heb Dyslexie dus er zullen veel fouten in zitten. Tja veel is er verder niet te vertellen… ik kan absoluut niet dansen of tekenen. Ik zat op paardrijden maar daar moest ik vanaf door het vele huiswerk dat ik kreeg. En zelfs nu maak ik geen huiswerk! Mijn ouders worden veel te snel boos en dan mag ik weer een week niet achter de computer (niet dat ik dat dan niet doe!). Ik heb twee broertjes een van 13 en een ander van 10 en ik haat ze beide!
Serena
Serena

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorsteltopic Empty Re: Voorsteltopic

Bericht  Neraida vr jun 03, 2011 8:34 am

Ik ben Margaux, Neraida is het enige meisje dat ik ooit heb gemaakt dat niet op "Na" eindigde [AliNA, DiaNA, MariNA. Man, obessed]. Wiiiiiiiiiiiiii. Nu ja, ik kom van België en doe ASO Latijn. Ook heel interessant. ^^
Neraida
Neraida

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorsteltopic Empty Re: Voorsteltopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


Outsider :: Spam :: Spam

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum