Outsider
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik neem aan dat ik gewoon een kracht moet verzinnen en dat hij dan word goedgekeurd?

2 plaatsers

Outsider :: Spam :: Spam

Ga naar beneden

Ik neem aan dat ik gewoon een kracht moet verzinnen en dat hij dan word goedgekeurd? Empty Ik neem aan dat ik gewoon een kracht moet verzinnen en dat hij dan word goedgekeurd?

Bericht  Neraida do jun 02, 2011 9:42 pm

Embarassed
Neraida
Neraida

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik neem aan dat ik gewoon een kracht moet verzinnen en dat hij dan word goedgekeurd? Empty Re: Ik neem aan dat ik gewoon een kracht moet verzinnen en dat hij dan word goedgekeurd?

Bericht  Serena do jun 02, 2011 9:46 pm

Neraida schreef: Embarassed

Haha, ja dat klopt als je het bij dat dinges van goedgekeurde krachten neerzet keuren wij hem goed!
Serena
Serena

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik neem aan dat ik gewoon een kracht moet verzinnen en dat hij dan word goedgekeurd? Empty Re: Ik neem aan dat ik gewoon een kracht moet verzinnen en dat hij dan word goedgekeurd?

Bericht  Neraida do jun 02, 2011 9:49 pm

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Hé, ik heb voor de eerste keer geen meisje aangemaakt die eindigd op "na". 8D
Neraida
Neraida

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik neem aan dat ik gewoon een kracht moet verzinnen en dat hij dan word goedgekeurd? Empty Re: Ik neem aan dat ik gewoon een kracht moet verzinnen en dat hij dan word goedgekeurd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Outsider :: Spam :: Spam

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum